torstai 14. huhtikuuta 2016

Pure happiness

Helou honeyt!

Olen ollut blogipimennossa. Paljon on siis vettä virrannut öö.. vaikka minun vesihanasta. Vanhoja uutisia en nyt tänne jaksa kirjoittaa, mutta nekin näkee kyllä minun urheilijaSIVULTA Facebookista. Sitä nyt olen päivitellyt kun kertomista tullut. Päivittäisiä kuulumisiani löytää nykyään myös Snäpistä Kakkokatri nimellä.

Olen toki tännekkin kirjoittanut tekstejä, mutta ne ovat jääneet julkaisematta. Olen hakenut tässä blogini linjaa ja se on tosin vieläkin työnalla. Viime vuonna blogin sisällöstä tuli ehkä hieman virastotönkkö. Pelkäsin että joku vetää palkokasvit nokkaansa mitä tänne kirjoitan. Joten voitte kuvitella että silloin ole hirvittävästi motivaatiota kirjoittaa. No nyt en enää jaksa kirjoittaa itselleni tyhjiä sanoja. Minun blogi, minun mielipiteet, minun fiilikset. Otan tietysti vastaan postausaiheita!

Treenirintamalla on tällä hetkellä käynnissä aikuisten EM:miin valmistautuminen. Itse ottelen tasan viikon päästä. Taso siellä on jäänkova. Onhan judo maailman suurin kamppailulaji (harrastajamäärä,levinneisyys). Tällei tylsästi vastaan että matsi kerrallaan lähden sinne ottamaan.

Nyt elämä on oikeastaan ollut pelkää judon ehdoilla olemista. Mukavaa mutta kuukausi sitten alkoi jo seinät kaatumaan päälle. Päivät menivät treenien ehdoilla ja muun ajan käytin lepäämiseen. Kaipasin vähän muutakin sisältöä ja haastetta elämään. Ei toki liian raskasta, koska pääasia on kuitenkin urheilu. Nyt kuitenkin eräänlainen projekti käynnissä, joka myös edistää tietyllä tavalla omaa urheilu-uraani. Katsotaan kantaako homma pidemmälle, mutta se tietää tiettyjä uudistuksia myös tänne bloginkin puolelle. Olen innoissani!

Pari viikkoa sitten Kroatian europeancupista pronssia. 


Ps: Kuinka paljon ihminen voi saada energiaa, kun talvi taittuu vihdoin huhtikuulle<3 p="">

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti